Öğretici İçerikler
1.Eğitim ve Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme
2.Değerlendirme amaçları nelerdir
2.1.Genel Amaçlar
2.2.Özel Amaçlar
3.Değerlendirme Çeşitleri
3.1. Doğasına göre değerlendirme
3.2. Yapısına göre değerlendirme
3.3. Sınıf ortamında değerlendirme
3.4. Sonuç yorumlamaya göre değerlendirme
5.Neleri Değerlendiriyoruz (üzdüğümüz arkadaşımıza karşı tutumumuzu, öğretmenlerimize karşı davranışımızı, sınav sistemin)
6.Değerlendirmeyi nasıl yaparız?
7.Eğitim Öğretim sürecinde değerlendirme hangi alanlarda yapılır?
(Analiz, Tasarım, Geliştirme, Uygulama, Değerlendirme)
8.Eğitimde neleri değerlendiriyoruz?
(Hedefleri, Öğretim analizi, Ölçme ve değerlendirme araçları, Öğretim stratejileri, Öğretim materyalleri)
9.Öğretim Materyallerinin değerlendirilmesi
10.Materyal değerlendirme:
- Süreç Değerlendirme (Uzman Değerlendirmesi, Bire bir Değerlendirmesi, Pilot Değerlendirme)
- Ürün Değerlendirmesi
12.Öğretim Materyali Değerlendirme Formları
13.Basılı Materyali Değerlendirme Formu
14.Ders Kitabı Genel Değerlendirme Formu
1.İnsan öğrenmeleri tek bir kök varmış gibi görünmekle birlikte bir çok dallara ayrılıyor bu konuya katılıyorum. Bunların hepsinin performansları bir biri ile bağıntılı.
Katılmadıklarım
1.Derste katılmadığım herhangi bir durum olmadı verimli bir ders olduğunu düşünüyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder